Stort, större än jag någonsin trott

Idag åkte jag tunnelbana till skolan. Inget särskilt med det (förutom att resten av klassen INTE gjorde det. Där fick jag för att jag åkte till thailand innan jul - omprov, yey!) .

Anyway. Pensionärsklubben måste haft årsmöte på linje 17 mot Skarpnäck denna förmiddag. Eller nåt. Sinnessjukt mycket 60 + och överallt hörde man "nu mosar du mina tomater" varvat med "jamen ojdå, vi ska ju AV på nästa. ELLER?"
Sött. Sen gick dom av på gullmars.

Egentligen är jag en tönt för jag vill gå och sova nu. Stööört vad trött jag är. Ska kika lite på häftet som vi fick för att förbereda oss inför nationella i engelska imorgon. gaaaaah, som jennifer säkert skulle ha sagt.

Idag fick Martin en klick fågelskit på sig helt plötsligt. HAHA det tycker jag var dagens roligaste. Han var helt förtvivlad, jag gillar att fåglar är träffsäkra när dom uträttar sina behov sotospeak. 



Hej hopp!

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0