Love and Sex and Magic

Åhåh, precis som sofia är jag sjukt trött nu när jag sitter här och skriver så eventuella stavfel och gramatiska fel kommer att känna sig hemmstadda i detta inlägg.
Jag vet inte vad sofia har och skylla på, men jag tror att min trötthet beror på denna jäääkla pollen som vägrar försvinna ur min näsa. Pff på den.

Idag har jag varit och haft genrep med dansen på forellen nere i tyresö centrum ( ghetto, right såfia? ). De gick väl .. sådär. Fick en fin slapintheface från en av divorna i en annan grupp. Hon va så söt så när hon påpekade att man sett min string under hela dansen. Jobbigt för henne var ju att jag inte ens hade string. Faaail på flickan..

Imorgon är det alltså show time, och även på lördag x2. tre föreställningar är det alltså sammanlagt och jag hoppas att jag sätter dansen på iaf NÅGON av dem. Wish me luck!

WELLWELL rondell, nu tar jag och lägger mig tror jag, skit trött och nu har jag ställt klockan på 05.50. Det gör mig ännu tröttare att bah tänka på hur trött jag kommer vara vid den tiden...

Listen to this, mucho gut!



GOOOOVDNATT!  // jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0