Like a cholo

Jomenvisst, här är då ett nytt försök till privat bloggande. Den förra bloggen jag skrev på blev ju besökt av personer man inte vill ska läsa, då de kan misstycka angående innehållet.

Men det här kommer bli bra, och ännu bättre när vi fått stil på utseendet på denna blogg. Sommarfint har jag tänkt inspereras av!

Nu sitter jag här, i huvudet rullar scenerna ur gossip girl som nyss spelades upp på tvn. Bra serie det där, dock är det vinter enligt dem, vilket inte passar mig som vill bli inspererad till sommarens mode.

Sofia är påväg hem ifrån jobbet om jag inte är helt ute och cyklar, och imorgon ska det bli regn. Då är det slutcyklat kan jag säga, man skulle bara glida runt på asfalten som en tax med glidmedel på tassarna.

Nu är det dags för lite sista minuten plugg, har en redovisning att förbereda, wish me luck!



Peace out,

//Jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0