I'm in love with your brother

Efter många om och men, efter många hisskatter, pisskatter och kattkiss, lyckades jag och jennifer slutligen skapa en blogg. Ja, efter alla möjliga omständigheter.

Det är lördag nu. Nu ska jennifer äta chirre (sour cream and onion?) och jag vet inte vad jag ska hitte på. 
Jag sitter här och låter som pemelie/martin när han var i målbrottet/ som om jag ska börja gråta när som helst. Roligt. Min mormor tror att jag har svininfluensan ("ja, men alla symptom finns där!"). 
Också roligt.

Känn ironin flöda.

Nej nu tryter fantasin och jag ska ta katten och köra. Imorgon är det jobb som jag måste orka med, så det så. Over and out!

// Sofia


Såhär söta är vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0