If I kissed your neck would you slit my throat?

Dagen har gått prima ballerina (och med det uttrycket blev Sofia genast 10 år yngre), eller kanske alla tiders om man föredrar det (Sofia blev genast 40 år äldre).

Jag har lärt mig använda en såndär flashig kaffemaskin, eller kanske espressomaskin? Whatever, jag har lärt mig en sån och det som hör till. Jag har serverat pizza och annan diverse mat, serverat bakverk och ätit lite av dem, tagit betalt och varit trevlig hela tiden.

När jag kom ut i solen började jag nysa och ja, jag MÅSTE ta upp en sån sak. Visst är det inte bara jag som nyser när jag kommer ut i solen eller ett ljust rum? Ni finns där och något har vi gemensamt. Är det samma stjärntecken som gör att vi alla nyser i solen? Eller har vi samma blodgrupp, samma lyckotal eller någon annan gemensam nämnare?

Ni andra kan ju joina jennifers lag där man nyser om man noppar ögonbrynen, HAHAHA.

 ;)

Näe om jag kanske skulle ta och göra något.

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0