I saw a spaceship fly by your window

Lite smått seg tisdag får jag väl lov att säga att det varit. Efter engelskan vid halv tio var resten av tiden i skolan rätt ovärd förutom lunchen (!). Fröydis var sjukis, istället gav hon oss håltimme på två timmar <3

Just nu försöker jag bli bästis med differentiering, positionering och andra glädjedödande begrepp. Det går väl inte sådär jättebra eftersom jag inte är särskilt samarbetsvillig. 
Vänskap ska inte tvingas fram men ibland måste man ändå. Åtminstone när det vankas prov.

Nåja. 

Däremot tycker jag att jag förtjänar åtminstone en pytteliten eloge eller en stående ovation eftersom jag BÖRJAT med uppsatsen i samhällskunskap. Japp, jag har fått fram TVÅ frågor. 26/2500 ord.  Därför förtjänar jag en kväll framför desperate houswives ikväll faktiskt sådetså. Kanske till och med hells kitchen också, om ni inte ger mig den där stående ovationen?

Så länge ska jag kanske ge företagsekonomin en chans nu till tonerna av Damien Rice. Jag inbillar mig att det hjälper, i alla fall blir det roligare så. 

Yours sincerly,

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0