I don't mind you under my skin

Jahapp, Jennifer har alltså pipit iväg till landet de italien med mor & bror. Jag är alltså lämnad kvar här i regn, moln och kyla för att hålla ställningarna här, ja nån måste ju göra det med liksom. Jag låtsas att det är därför jag inte kunde åka med, precis som att någon måste gå ut med familjens hund när man är borta, ta in posten och vattna blommorna. Uppdatera Sveriges minsta blogg är ju också ett måste!

Anywayyyyyyy. Har funderat så mycket på saker hela natten, har inte sovit bra och trots det vaknade jag 7:02 imorse, YAY man blir ju GLAD av SÅNT va.

Men jag gick upp, ut, och sprang en runda. där på morgonen. Sägs ju att sånt ska "skingra tankarna" och annat klyshigt men det kan jag nog inte skriva under på. Däremot blev jag trött i benen och oerhört sömnig. Fasiken, inte vad jag behövde. Jag behövde klarare tankar.

Nog med skitsnack :) Ciao!


// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0