Extra broader than broadway

Fasiken vad trött jag är och ändå har jag inte ens varit i skolan idag. Eller igår för den delen.
Så mycket karaktär att jag vinner sängslaget på morgonen och faktiskt tar mig upp (när det inte ens är lektioner i skolan) har jag inte. Sådetså.
Vaknade kvart över sex imorse JENNIFER (A)  och sen dess har jag varit vaken, men jag ska inte klaga. Somnade i alla fall inte halv tre ;)

Vädret blir man ju inte direkt piggare av. Igår var det monsunvindar och motvind åt alla håll och idag är det bara regn.
Antar att ni inte ville ha en väder-update då hade ni gått in på smhi. Hm.

Snart helg i alla fall och det blir man ju lite pigg av! Imorn blir det fest som sagt sen får vi se.

Nu ska jag tänka lite på Jennifer som snart lider hos tandläkaren, ett antal mjölktänder fattigare MEN en vackrare mun rikare! :)

// Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0