Come on over, come on over, baby

JAG ÄR SKITNERVÖS. Jag vet inte vad det är med mig, jag ska bara gå upp till tandläkaren, dra ut två tänder, ha en bomullstuss i munnen i nån timme och sen kan jag leva vidare. MEN FAN VA NERVÖS JAG ÄR! usch för mjölktänder som vägrar lämna mun i rätt tid.. Borde skaffa kalender åt dem i julklapp.

Idag har vart en waste dag. Igår blev jag kvar vid datorn till halv tre på natten och det resulterade i tre och en halv timmes sömn eftersom jag skulle upp sex. Snart kommer jag däcka, hoppas hos tandläkarn.
Jag åkte då till skolan imorse och vi stannade i kanske tio minuter. Vi drog så fort vi såg att de inte alls tog närvaro som vi trodde. Det var ju därför vi var där! Jäkla konferans dagar som kärrtorp envist ska ha.

Ikväll gäller måns i centrum, crazy night! Kanske middag hos grind innan , får se hur det blir med det. Om jag nu ens kan käka? Usch usch.

O imorgon fekke, mimmi fyller 18 och det blir feeeeest. Måste kolla på kläder sen. Eller imorgon då jag och sofia planerar att dra till Skärholmen centrum, vi måste prata me Sofias "vän" Jeorg. Osäker på stavningen för han stavades konstigare än den engelska versionen "george". Hmm.

Aja, nu ska jag väl välja kläder och bege mig mot krusboda torg.
Wish me luck!



Fem år sen, idag. Jag kommer alltid att älska dig, pappa <3

//Jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0