But I still haven't found what I'm looking for

Precis nyduschad och insvept i morgonrocken. Idag var idrotten jobbig, elevledd. Såklart ska det maxa allt till tusen just för att de själva inte är med. Men jag hade gjort samma så jag ska inte säga nåt ... :)

Ikväll blir det antagligen mot någon park vid mariatorget med malin o co. Måste ringa henne eller nåt om tid strax.

Morsan is going crazy! När jag kom hem så hitta jag henne i min garderob, hon har börjat besöka den när hon inte hittar något i sin egen... Det är väl okej, eller det beror på vad hon tar, de konstiga är när hon blick lack när jag besöker hennes. Har inte riktigt fattat det, dubbelnormal? Ungefär som när hon säger att vi inte får käka godis innan maten, men nog gör hon det själv. Gulligt.

Lite btw sådär så kommer jag få vg i idrott! Glad blev jag som trodde att hon envist ville hålla mig kvar nere på g. Men icke sa nicke! Me like.

Inte mycket kvar nu i skolan, kämpa kämpa! Och nästa vecka åker jag till Rom för de som inte visste det, från fredag till tisdag. Sånt gillas! Oj, va mycket fina bilder de kommer bli, hähä.
Påtal om bilder, här kommer lite från igår...







Så kan det se ut. Och nu måste jag fixa mitt sätt att se ut. Mot hårtorken!

//Jenne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0