you can sin or spend the night all alone

Idag är det onsdag för er som känner er förvirrade angående veckodagar.
Först var jag i skolan, fråga inte varför. Helt waste för det var spanska och den är kirrad redan! haha. Vi såg på film, mycket känslosamt om en förlamad man som vill ta livet av sig. Very cheering up sådär på morgonen.

Sen åkte jag hem som en dränkt katt. Vad är det här för väder undrar jag. sen kröp solen fram lagom tills jag var inne igen. Kul.

Men ikväll kan vi snacka ännu mera kul! Det ska göras slag i saken av fenomenet lillördag och utgång står på agendan eftersom Lina fyller år, grattis igen :) 
Egentligen känns det som att jag inte träffat jennepennevenne på jättelänge. bara två gånger den senaste veckan och innan det var hon i Rom.

Jösses. Det är inte så bra.

Wellwell. Ska väl börja röra på asset och få mig iväg härifrån! Jag känner doften av middag och då kan inte datorn hålla mig kvar här vettni. 

So long! // Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback