Why didn't I just want you back, when I had you back, when I had you

Mjah, och idag är det torsdag och jag sitter o skriver här, UTAN tandställning! Den ni. Jag var hos tandregleraren MEN idag blev det bara en massa bilder klara och nån lera fick jag ha i mun en stund. Sen var det klart!
Men det blev snabbt sämre, bilderna visade att jag måste göra en operation på en tand på överkäken.. Den växer snett i munnen och vägrar växa rätt ut, så jag ska få nån liten guldkedja i mun som ska pressa tillbaka den på rätt plats, en hel centimeter!
Och sen tandställning, som förväntat. O allt detta kommer hända i Augusti och jag kommer troligen få ha skiten i två år! The end. I wish ..

Imorgon är det fredag och jag slutar kvart i två. Antingen åker jag till täby eller så hittar jag på något annat, vi får se vart det bär av.
På lördag är det iaf grillmys med m&n ut mot vendelsö hållet om jag inte är helt ute och cyklar. Och så får vi se om jag även kan få in en träff med gela&såfia på dagen där, hm. Vorre bra, diskutera lite Arvika planer och så.

Vill oxå säga att jag saknar min juvliah ! ;$



Men nu ska jag fortsätta se systrar i jeans, såg bara hälften igår. skitbraaa!
 SImma lugnt!

//Jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0