I do it backwards but I don't wake up

AJAJ, jävla blåsor man får av mitt sommarjobb ska ni veta. Inget mot trygga caféer eller lugna ICA. Nej, nej, jag sitter och klipper i plåt och jag gör det för hand. Och de resulterar i att jag gnyr så fort jag ska lyfta något som är tyngre än en te kopp.

Men nu ska vi inte va så negativa! Emil kom faktiskt på besök till mig efter jobbet igår, och vi såg fotboll och mös. Sen slutade det med att han övernatta här. Han fick ligga sött kvar och sova medans övriga, dvs familjen Holmqvist, drog till LW för att jobba klockan 06.45 på morgonen. Inte mysigt någonstans.

Imorgon gäller det, jag kan placeras i samma grupp som Darin, Ugly Betty och Lill-erik ( i Bert, ni vet ). Precis, mot tandläkarn ska jag bege mig kvart i åtta och få tandställning. Känns sådär lagom kul med tanke på att de sagt att jag ska ha den i cirka två år. Kul. Lagom till när jag för första gången får gå in på systemet och köpa en dunk vin ( åt typ Malin, själv skulle jag aldrig dricka skiten! ), så kan jag le ett brett leende till mannen i kassan och visa upp hela tågrälsen. Moget? Nej, inte särskilt.
Idag fick jag även höra att jag såg ut som femton, sexton. Eller en snubbe på jobbet frågade om jag och brossan var kring femton, sexton. Morsan skrattade när han sa de, jag skämdes i tysthet. Wtf? Femton, kunde han tagit mig för femton? Vissa (EMIL) driver med mig och ser att jag inte ser ut som arton, men hello, sen när började jag ta det seriöst ? Ingen gång alls. Men det ska jag tydligen , buuäääh.

Saknar dig, kom hem NU! <3

Nej, nu ska jag se en film jag just laddat hem! Systrar i jeans 2, har sett den förut men skitsamma. I denna är Tibbys kille så jäkla snygg, det är tyjp de ända jag minns av denna film. Hähä..

//Jenne

Kommentarer
Postat av: Natta

Vem är det på bilden ?!?!

2009-06-27 @ 18:54:37
URL: http://naaata.blogg.se/
Postat av: Jenne

en kompis, fredrik :)

2009-06-28 @ 19:18:32
Postat av: Grind

SAKNAR DIG MED!!!!!!! DÖR UTAN DIG!!!!!

2009-07-11 @ 23:09:24
URL: http://blygpojke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0