Pretty(?), green eyes

Ja, här sitter jag och ler som en solstråle och vet inte alls vart jag ska börja. Känslorna åker berg-och-dalbana och jag bara väntar på att de ska hoppa av och leda mig rätt istället för att leka runt. Mums!

Men iaf, de senast dagarna har tillbringats överallt i stockholm känns det som. Lite Täby, lite Tyresö, lite stan, lite Värmdö. Men väldigt kul har jag haft det, det vill jag lova!

Well, imorgon ska jag tillbringa dagen med Julia. Hon isolerar sig nämligen på landet senare i veckan så det är bäst att passa på nu! Vi har inga planer, men vi kommer alltid på något skoj.
På kvällen hade Sofia och jag tänkt att ta ett återbesök på en mysig krog borta på bondegatan. De blir bra det, om vi kommer in. Senaste gången var det ju 20års gräns men vi va så snygga att vi fick komma in ändå. Eller något sånt.



Tycker ni som Emil, att denna är the shit? Jag vet bara att den lätt fastnar på huvudet...

MEN nu är jag trött, tappat sömn känner jag......

//Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback