Oh you move me like no other

Det händer typ en gång i månaden att jag är duktig. Idag var jag ute och sprang = duktigt!
När man utsatt sina stackars ben för en sådan bedrift är det väl bara befogat att ligga i soffan resten av dagen och se på film? Jag har precis sett Juno, klockren film dedär.

Ikväll är det kärrtorps avslutningsfest på Allhuset som jag och Jennifer ska berika med vår eminenta närvaro. Vi ska dit, alltså.
Därefter ser helgen lika klockren ut som Juno, för imorgon är det Where The Action Is och...mjaa okej sedan tog det väl slut. Att jobba 17 timmar i helgen inkluderat ett pass på 6-15 lördag är väl inte hyper. Gud jag börjar låta som en jobbnarkoman. Men det verkar ju ändå som att helgen ska regna bort, YEEHA.

Nämen se där, bara för att jag blev lite glad att det skulle regna när jag ska vara inne och jobba, nu börjar solen kika fram. Kan inte ligga här längre. Ska på jakt i skafferiet (fast där finns fortfarande inga polkagrisar, Jennifer)

Puss!

//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback