let you fall for every empty word i say

Som de flesta säkert märker håller Jennifer på att pilla med designen här. Lite ombyggnad såattsäga, så akta er, det är risk för ras! äsch nej jag litar på flickan.

Idag var jag i skolan. For your information kan jag berätta att det  inte var så spännande där idag. Vi gjorde inget värt, såvida ingen anser att sjunga dikter med fröydis är revolutionerande? Njaaaaaee.

däremot blev det vattenkrig som jag och emelie hamnade i på håltimmen innan spanskan. Jag fick helt fräckt en colaburk på mig med vatten i. stenhårt kom den flygande från ingenstans. den jävlen hade jag velat ge igen på.

men nejnej det fick jag inte.

iIorgon ryktas det om vattenkrig från himlens håll. det är ganska taskigt för dom är det svårt att kämpa emot. Ingen där uppe bryr sig precis.

wellwell, nog med skitsnack från det här hållet. 

// Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0