Sa du nånting? Bad jag om svar?

Proppmätt sätter jag mig nu här och ska filura ihop en underhållande, rolig, smart och innehållsrik text. Fyfan, nu steg just förväntningarna en aning känner jag... Något som egentligen borde stegas upp är termomtern, snälla, vart är värmen? Det är fan inte roligt längre.

I måndags (lite seg update, men men) så var "tyresö gänget" på middag hos Julia vid masten. Det blev riktigt mysigt faktiskt, vi grillade, gjorde tårta och jag kan säga att jag inte har skrattat så mycket på väldigt länge!
Fina paket fick söta Lina för det var ju trots allt hennes 18års dag som vi firade, lite sådär i efterskott.

Men man kan nästan tro att det är jag som fyllt år. Iaf om man slänger en blick på min soffa, jag lovar att det ligger minst tio nya plagg där, och det är bara sen fyra dagar tillbaka som jag samlat ihop allt. Men fina grejer är det, så jag ska inte låta allt för negativ!
Julia och jag var i stan idag och det slutar aldrig bra. Eller asso vi har alltid skitkul, men kassarna blir många.. shiit.



Jeans shorts från Cubus



Bikini från Gina Tricot

Jeans från H&M

Jag älskar att H&M börjat tänka mer på detaljer, när det gäller alla sina kläder faktiskt. Det ser proffsigare ut då tycker lilla jag.

Måste bara nämna att jag råkat beställa ett comviq kompis abonnemang tydligen. Idag fick jag hem ett fint kuvert med massor av fakta och det stod " Välkommen till comviq!". Jag förstod först ingenting, jag har ju redan comviq? Men sen gick det upp ett ljus, igår gick jag in på hemsidan för att kolla vad de kostade och tydligen råkade jag beställa det. Frågan är om jag ska skicka tillbaka hela "paketet" eller om jag ska behålla skiten och börja bli abonnemangare. Hmm.

Nu gäller det att tagga inför matchen som börjar om nån timme (halv timme enligt Sofia). Wohow, har säkert lite chips någonstans i skåpet! Ere fest eller?

//Jenne

Kommentarer
Postat av: Grind

Jeansshortsen baby MJAAAAOOOOOOOO

2009-06-19 @ 11:46:20
URL: http://blygpojke.blogg.se/
Postat av: Anonym

mwaha, ofc ofc, vet att du gillar dom ! ;D

2009-06-22 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback