Jag skulle ge dig allting du pekar på, men bara när du inte hör vågar jag säga så

Det känns som att Sofia och jag har tur i kärlek men otur i spel just nu. Eller tur med killar kanske det ska stå.
Exempel på det?
I torsdags drog vi till nivå för att föra lite smått innan avslutningsfesten som kärrtorp hade ( vi nämner inte det, för det blev väldans fail på den ... ). Hur som helst så sitter vi där och tjattrar och så kommer bartendern med två drinkar på en bricka och styr mot vårat bord. Både Sofia och jag blir totalt knäpptysta och just som jag tänker utbrista att "det här har vi faktiskt inte besällt" så säger han ; ni blir bjudna av någon.
Dock fick vi aldrig se vem det var som var så artig, de hann säkert gå innan vi rörde oss ifrån stället.

Sen har Sofia som sagt blivit spanad på @ donken typ varje gång hon jobbat känns det som ibland, haha! Som biljett-mannen tex, tss.

Och ikväll är det tänkt att det blir bio i storstan med Emil. Regnet tillåter inget annat, annars hade jag inte bangat på en mysig picknick i solskenet. Men nej,nej. Det är bara att gilla läget.



Lite random, men det här är frida&malin på balen i nian.
Grattis Frida som fyller 18 imorgon!

Jag vill även nämna att jag fick en kuggis av vakten utanför dörren till nivå i torsdags. Han såg ner på mitt leg, såg upp på mig och ner igen och sa sedan; vilket stjärntecken är du född i?
Tackar, tackar. För er som inte förstår så är kortet på mitt leg ifrån typ fyran tror jag, eftersom när mamma fixade id korten för något år sedan så fanns det bara det gamla passfotot i rätt storlek och blabla. Men jag ska ta ett nytt i sommar, orkar inte få dessa osäkra blickar så fort vi ska in nånstans.

Naeh, nu var det till att klä på sig iallafall, va händer i veckan?

//Jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback