It's not fair and I think you're really mean

GRATTIS LINA! 18 år idag fyller flickan och firas ska det göra! Klubb Onsdag står på planeringen och jag har aldrig varit där, så det blir nåt nytt.
Jennifer övertalade även Sofia att skippa jobbet för Jennes skull, jag klarar mig ju inte annars som hon sa själv, hähähä! <33

Och nu som vanligt; klädångest. Jag tror jag ska go for the rosa klänning, vi får se. Hoppas det inte börjar regna, hm.

Igår fixade jag fram Spotify och hötalare till morsan så nu kommer det dunka Kings of Leon i HELA Öringe, där hon jobbar. Sånt gillar vi! Sådan dotter, sådan mor borde ordspråket vara.

Ne, nu har jag inget mer vettigt att tala om. Btw så kanske utseendet här ändras under dagen, om jag har tid! Yey

P.S Listen to this shit (kolla inte på videon, waste of time) D.S



//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0