I'm dancing for dollars before a fancy man

Ohja. Idag gick jag upp klockan sex och hoppas på att jag kan komma i säng till senast tio. Men det vet vi ju alla att det inte kommer gå ...

Hur som helst, de senaste dagarna har tillbringats.. hemma. Mest iaf, med Emil vid min sida, eller Juvliah eller Sofia.

Idag var iaf min första dag på jobbet! Jobbar på samma företag som min mor, LW i Tyresö. De gör typ plåt och sånt, så gott om jobb på verkstan fanns det för mig o brossan.
Så idag har jag städat, kollat kablar, flyttat pallar, sorterat verktyg och plockat skräp på gården i solskenet! Där hittade jag även en vän. En sexårig pojke som gav mig smeknamnet plåtskalle. Jag hoppas att de var pga företaget och inget annat... Han var min vän de sista timmarna på jobbet och sen var det dags att ta farväl. Hemgång! Älska ordet bara.

Sofia och jag var även på krooovgen vill jag meddela.
Vi blev fotade och fick reda på att bilderna kommer publiceras i en tidning där majoriteten av läsarna är homosexuella. Dvs, vi är inte lagda åt något annat håll än vad vi säger oss vara om ni råkar se denna härliga bild i någon speciell tidning! Tack på förhand, hähä.



Bild från när Emil och pojkarna sparkade boll i Täby
&
lite bilder från när jag och julia var med hundarna vid en sjö i Tyresö
(ordeigerade, men jag orkar faktiskt inte.. )









Gölligt värre. Nej, nu ska jag se tillbaka till vintergatan! Har inte kommit till avsnittet där de träffar Femman än, måste dit fan!

GODNATT
// Jenne

P.s. Sofias barn ska heta Jahq. Om det blir en tjej så blir det Jahqi! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0