hey, you got to hide your love away

Hahaha, kom och tänka på en dag i förra veckan tror jag det var när jag och Sofia var påväg genom parken borta vid medis, och det var några uteliggare som stod och hade värmt på nån engångsgrillen och lagt på något som såg allt annat än gott ut.
Sofia slänger en blick på dem och utbrister; Kolla, de har grillparty!
Jag tror inte hon tänkte på vad hon sa för hon lät så naturlig och oberörd! Det lät hur kul som helst iaf, :')

Hur som helst, om någon missat det (kanske slavat instängd på centralen, på donken förslagsvis?) så har helgen bestått av regn, regn, regn. Vad passar inte bättre då än att vara två och mysa ner sig i soffan och bara se film och nörda framför datorn? Jag kommer iallafall inte på något bättre. Med andra ord var det precis vad jag och emil gjorde.

Imorgon är det dags för att fota! Eftersom SMHI lovat sjutton grader och sol, så tror jag och Sofia på det. Så imorgon tänkte vi göra huvudstaden farlig, eller ah. Vi ska väl leka lite FRA och fota allt på stan utan att bry sig om vad folk tycker! Me like.




Gammal bild på Molly, men hittade den och tyckte den va lite söt ;D

Nein, nu ska jag inte sno er dyrbara tid anymore.

//Jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback