Det kommer aldrig finnas nåt som heter rätt tid rätt plats

Känner arvika som närmar sig! Någon som har ett spritkök? (Nej jag menar faktiskt inte sprit. Spritkök!) 
Känner också av en ond hals. Vad är grejen med att ha fökylning i näsan ena veckan och ont i halsen nästa? Där fick jag.

Jobbar i alla fall inte mer nu på typ två veckor. Det är bra. 
Jag är trött på fjortisar som spiller ut läsk och köper happy meal fast de är 14, trött på turister som inte kan prata något annat än sitt eget språk (tyska någon? ryska?), trött på folk som viskar, trött på gäster som gnäller över en jävla cola med is (som ska vara utan) samt en vatten utan is (som ska vara med is). 

Nej, jag är glad över att vara lite ledig nu. För mest av allt är jag trött på att jag måste stå där och se glad ut när jag vill bitchslapa någon efter åtta timmar.
Pengar är pengar men pengar är inte allt.

 Träffade Jennepenne och Gelapela idag! I skuggan under ett träd, det var trevligt. Från en sak till en annan lite sådär. Och grattis till EMELIE BÄCKRUD som klarade teoriprovet och därmed har körkort! Grym du är :D

 // Sofia

Kommentarer
Postat av: pemelie

hehe, tack:) jenne, de gick inte att messa din mobil..:/ försökte men de ville inte. tror dock att de e min mobil de e fel på, den brukar sappa ibland. <33

2009-06-29 @ 18:47:33
Postat av: pemelie

hehe, tack:) jenne, de gick inte att messa dig.:/ försökte men de ville inte. tror dock att de e min mobil de e fel på, den brukar sappa lite. <33

2009-06-29 @ 19:18:19
Postat av: Jenne

awh ! :D haha , stackars dig som inte fick äran att messa mig ! ;D neh då, men grattis på dig pemelie, nu fåru leka taxi, YEY ! tsss :D <33

2009-06-29 @ 20:44:03
Postat av: emelie

hehe, mhh..:/:p ha, med nöje;)dx <33

2009-06-29 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0