Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Jag har en viss tendens att se likehter i alla människor. Ja okej inte alla, men ni fattar. 
Till exempel Edie Britt (nu avlidna Edie) från desperate houswives och Linda Rosing.

 Men den bästa jag sett på länge är ju utan tvekan Kaká och Kevin Borg, nu måste nu hålla med mig här. Jag tror stenhårt på separation från födseln, okej? Bara två förnamn på K säger ju allt. 

  

Idag tog jag en tripp till mitt gamla liv såattsäga, och Martins skolavslutning. Eller ja, jag sov lite för länge så jag kom dit i lagom tid när alla gick hem men vadå. Mina intentioner var goda sådetså. 

Sen åt jag lunch i stan, gissa vem jag såg? Magnus Uggla himself! Nu har jag kändisspanat två gånger på mindre än tre veckor, den ni. Sist var det sanna bråding.

Jag åt mat då. Mycket mat och mätt blev jag. Men nu sitter jag här igen med en kurrande mage. Magen har en knepig mekanism. Lustigt det där.

// Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback