Där stod ju du som alltid skulle vara min

Sov tre timmar inatt, jag borde vara tröttare än jag är. Men jag är pigg och tackar och tar emot för att tröttheten håller sig borta.
Var på festival igår. Och allt var helbra förutom regnet. Frös som en dränkt katt, men lyckades få GRATIS en sån där plastgrej som ser ut som ett tält som man kan ha på sig som skydd för regnet.
Assexiga fo sho, men gratis är gott. Istället för att betala 100 spänn för ett.
Inser ni vilket rån, det är inte mer plast på en sån än en kasse från ica. Sjukt.
Allt var lyckat och jag sörjer min ickeexistens på festivalen idag. Trots regnet önskar jag att jag var där. Idag har jag jobbat, anledningen till att jag inte köpt biljett till idag. Började 6 imorse. Det är roligt att jag måste ta sista NATTBUSSEN för att inte tvärbanan börjat gå. Haha.
Fick sluta nästan två timmar tidigare och väntar bara på att jag helt plötsligt ska somna på stört. Det är inte normalt att vara helpigg efter att ha varit på festival i sju timmar, sova tre timmar och sedan iväg och jobba.
Blev raggad på imorse med, puss på ocharmiga killar som stöter på mig halv sju på morgonen och vill bjuda på middag. Nej tack. Men jag ska inte sticka under stol med att jag blir smickrad. Det har faktiskt varit ganska många manliga gäster som flirtat med oss donkentjejer, haha. Donken är nya match.com ska ni veta.
// Sofia

Kommentarer
Postat av: sebbe

det e ju jättelångt från gullmars till mårtens :P

2009-06-13 @ 19:20:37
Postat av: sofia

jaa halv sex på morgonen är det en lååååååång promenad! :P

2009-06-13 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0