come on, cut the crap

TAGGA, arvika imorgon. Åhå, jag är jättepepp iaf! Bara jag kommer ihåg allt jag ska ha med mig, men det känns så.
Jag, Gela & Såfia va och storhandla på Lidl idag (billigast så förklarade sofia på mobilen för sin far som undra va vi gjorde där.. ). Där handla vi allt som inte behöver kyl, dvs massa torrrrrmat. Yey!

Om ni inte legat i ide, så har ni väl hört om Michael Jacksons bortgång. Den mannen kändes lite som en i familjen, eftersom vi flitigt lyssnat på honom i både hans med- och motgångar här i livet. Ur och skur så att säga alltså.
Så långt tillbaka jag kan minnas har det ekat Thriller och Remember the Time i vardagsrummet till och från och dansa som Michael kan båda brorsorna också.
Hm, sen får folk säga va de vill om honom och hans privatliv, men jag kommer alltid att älska hans musik, en sak som är säker. Legend Michael Jackson stavas han numera.

Hur som, de senaste dagarna har varit lite hit o dit. Emil har fyllt tjugo och morsan fyllde år idag så vi var och firade nere i Tyresös eget lilla Alby. Bilder kommer efter Arvika, har inte tid för sånt nu , hähä.
Och snart fyller julia med! Den ni...

De här blev ett rätt färglöst inlägg, men kan slänga in en bild på juvliahs grymt söta vovve, Ajax!



Nu ska jag keep on packin', så gonatt på er alla o hörs på söndag igen, tills dess gäller mobilen ! TAGGA!

//Jenne


Kommentarer
Postat av: Lina

Men lägg upp bilder från arvika nån gång då :D

2009-07-10 @ 10:05:34
Postat av: Jenne

Ihh, de kommer imorgon ! vill ha av gela med, ja har inte så många ;D

2009-07-10 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0