a whisper from your father couldn't fix it

Jahapp, fredag och helg IGEN, kan ni tänka er. Fantastiskt. Veckan var inte milslång utan slut, yey! Snart är det helg i tio veckor.
Det är nu man har stenkoll på alla sina betyg.
Det är nu man har sista idrotten i skolan och sista textkommunikationen (snyft).
Det är nu man har ett år kvar till studenten! Flak och skiva i all ära. Såklart ju.

Men redan nu har jag och Jennifer bokat solen till studentdagen, bra va? Dock vet vi ju inte datum än, men, men. Det är to think outside the box sotospeak.

Jag har inte mått helt hyper de senaste dagarna men det försöker jag ignorera nu. Imorgon blir det jobb + grillfest som Jennifer hänkar på, och även söndag jobb. Det kan man hurra för. Hurra!
Nu ska jag röra på mig. PUSS!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback