Vad vill du? Men kom då, jag är ju här och väntar på dig

Fick jobba öppning idag med. 
Eller vadå fick och fick. Låter som någon slags belöning, jag snarare accepterade en förfrågan angående 05.30-15, så har ni läget klart för er. Trött man är nu då. SNAAAAARK.

Så imorgon ska jag ta mig en skaplig sovmorgon. Egentligen vore det nice att ställa alarm på jättetidigt bara för att triumferande vinna sängslaget genom att stänga av alarmet och somna om! Den ni. Eller är det jag som är...helstollig så att säga?

För alles intresserade finns bilder från arvika på fejjan nu, hör jag lycklighetens samstämmiga sång bland er eller? And more is to come!

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0