I'm yours to keep if you want to

Arvikafestivalen slog de förväntningar jag hade. Det var sjukt bra och jag vill tillbaka till en vecka sedan.

 Jag saknar langos, jag saknar att gå och bada med Gela och Jennifer på morgonen, jag saknar att inte behöva ta hänsyn till tid och rum, saknar tältgrannarna, jag saknar att leva för stunden, saknar att vakna på morgonen och se folk sitta kvar i sina stolar som de aldrig kom upp från natten innan, saknar musiken, saknar att vara skillad och laga mat i spritkök, saknar att leva ute dygnet runt. 

Saknar min deo också (som fräckt beslagtogs sista festivaldagen innan Thåström, "jamen det räknas som glasflaska" ja okej, jag hade ju tänkt slå någon i huvudet med min lil(l)a 15 milliliters behållare, alternativt förgifta någon med innehållet. SURE BACON), sörjer lite.
Saknar väl inte den kvava värmen i Jennifers lilla tvåmannatält som närapå dödade mig på morgonen, men det hörde liksom också till. Saknar inte myggen men jag fick inte ett enda bett, är man bra eller?
   
Den här veckan har jag jobbat fast jag skulle vara ledig. Öppning tre dagar 05.30 är skoj
Trött man blir av det.

 Jennifer har också jobbar så vi har varit busy women no time for blogging, så att säga. Nu har jag precis fått lite bilder av tjejen, all cred till henne och kameran!

Yours to keep! // Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0