I'm inlove with a robot

NYSS, ja precis nyss beställde min flicka sofia och jag biljetter to the Popaganda festival! I'm very pepp I'll tell you! Sheisse, det ska bli skitkul, säger bara MGMT!
Det har verkligen blivit värsta musiksommaren för mig. Inte nog med att jag hittat en massa ny bra musik så har jag vart på Arvika, och på onsdag ska jag se Veronica Maggio och sen blire popaganda dåra. Me like! Det är precis så det ska vara.

Såå igår dåra. Efter att ha varit hos Micke och kommit hem så förstod jag snabbt att det här skulle jag inte stå ut med hela kvällen. Så efter lite fix o trix så begav sig jag och grind hem till niklas där även malin och oscar var. Vi chillade där ett tag men sen fick jag ett samtal om feest i svedmyra så vi begav oss dit. Lagom till halv tolv (tror jag) kom vi dit och tjugo över ett drog vi av många olika anledningar.
Efter det åkte jag till centralen och mötte upp Emil som jag även följde med hem.

Så nu kom jag hem för en stund sen och funderar på att börja packa, ska ju flytta till Madde&Håkan igen på tisdag. Men först blir det käk, om bara morsan kan komma hem från sin promenad någon gång idag, hungrar ju ihjäl här borta!

Här en video med MGMT, bara för att jag är så himlans snäll;



//Jenne

p,s, är inte alls avis på farsta barnen som åker till cypern, nej nej.. d,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0