I'll follow you into the dark

Gårdagen började på Friday's i kungsan och slutade vid Fridhemsplan. Däremellan hann vi med Harry B James, en inte nådig någonstans megakö till F12 och promenad till Falafelkungen samt tillbaka till Sergels torg.
Mycket traskande. All motion är bra motion ska ni veta. Särskilt skrytsam kan man vara om man klarar av det i klackar, visst Jennifer?

 Det var jag, nyssnämna lady, Emil och Adde som gjorde måndagskvällen röjig. Raj raj.
Bådar inte gott för en pigg tisdag när man vaknar ohumant tidigt dagen efter men what to DO när det ringer. Förnamnet imorse stavades alltså Trött, efternamnet Hungrig.

Men det var kul. kulkulkul.

SEN ska jag möta upp Sophie, vi ska handla + fixa mat. Längtar efter MAT!
Tills dess ska jag kolla på Toon Disney alternativt  Animal planet - sysselsättning som varken kräver hög intelligensnivå eller 100 procentig uppmärksamhet från mitt håll. Utmärkt finemang kaching för just nu kan jag nog inte uppbringa något av det sådetså.

 // sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0