I push my seed in her bush tonight

Nu är klockan strax över tolv och jag försöker hålla mig vaken tills Emil ska anlända, om han kommer ihåg att ta tuben från centralen i tid vill säga. Let's hope so.

Idag har jag varit i centrum med en av mina bästa kompisar, nämligen Julia. Vi kollade underkläder och så blev det även lite småsaker köpta. Får ju inte glömma att nämna hund leksaker och ben oxå! Molly vart helnöjd när jag plockade fram ett chokladben åt henne för nån timma sen. Hon envisades dock att lägga sig och bita på det på mattan, vilket morsan inte tycker om, det blir ju snygga chokladfläckar liksom...

Hur som, igår såg jag Brüno med brorsorna, den var bra, vi fick oss några skratt! Dock är den ju kill-film rakt igenom om jag ska leka lite "könsfördelare", men den var ändå skoj många gånger!

Jag har även insett nu hur bra denna låt är, av The Roots:



Ta och lyssna på den så ska jag komma på något sätt för mig att hålla mig vaken, gonatt i förskott!

//Jenne

p.s. Sofia tillbringar dagarna fram till fredag ute i skärgården, så ni inte tror hon blivit uppäten av apan under Chris säng i Family Guy. Eller nåt. d.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

apan är i garderoben.. inte under sängen.. suck

2009-07-23 @ 21:39:03
Postat av: Anonym

Ledsen för det, men alla gör vi ju misstag. Fail på mig ;$

2009-07-23 @ 22:47:54
URL: http://passthison.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0