I like to move it, move it

Så, om ryktena nu gått fram som de ska så har någon av er säkert hört att jag och emil förklarat oss bundna, så att säga. Vi lirar stadigt som Max skulle sagt!

Jag vet att jag vart sjukt dålig på att uppdatera här, men allt har gått så sinnes snabbt. Först Arvika, (FETT MED NAJS, we'll be back next year!) sen jobb (mindre najs, men vad gör man inte för pengar?) och sen har jag tillfälligt flyttat in i mina kusiners hus på hemlig adress, tss. De är ute ur landet (direkt översatt) så jag tar hand om deras två hårbollar, även kallade katter.

Så nu vet ni ungefär vad som hänt mig de senaste veckorna! Känner faktiskt att jag utnyttjat sommaren lite, förra året kändes rätt kass på något sätt. Kändes som jag inte hann med någonting..

Imorgon är det en tur till flaten med Juvliah & Jenny som gäller och på kvällen blir det bio med Emil & Adde, Harry Potter ofc!

Framåt helgen så funderar jag och sofia dra ihop en massa folk och dra mot kanske debaser eller nåt i den stilen, låter bra tycker jag , rätt länge sen jag var ute känner jag.


Jennifer , Såfia & Kevin i ett regnigt Arvika


LAGA MAT! mer bilder finns på fejjan , o ännu mer kommer när Angelica klivit ur sitt ide och skickat bilder



och btw sådär .. GRIND KOMMER HEM IDAG <33333333 dock blir jag nog hemma när han anländer till centralen, men jag älskar dig lika mycket ändå, så tro för fan inget nu!

//Jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0