Do you really want me, am I really special?

När sommaren kommer så kommer jag ha massor av tid för bloggen", tänkte jag strax innan skolavslutningen. Men oj så fel jag hade, jag har mindre fri tid än jag har fritid under skolveckor. Det är min bortförklaring till varför jag är så seg på att blogga, hoppas ni gick på den, hej.

I veckan har jag flyttat hem och har även spenderat tid i Täby. Igårkväll var första natten på cirka två veckor som jag sov hemma, sjukt. Jag var lite förvirrad när jag vakna vill jag säga.

Igår var Sofia, Jennifer, Emil och Adde på f12. Det var första gången, det var under en stjärnklar och bar himmel och det var roligt! Kevin kom också vid tolvsnåret och röjde med oss på dansgolvet till allt ifrån prince och michael till beyonce och the knife!
Jag tyckte om stället, dock blev det kaosigt mycket folk framåt två tiden, då drog vi oss sakta hemåt. Träffade även lite klasskamrater mitt i vimlet, mys.


Det kanske ser proffsigt ut men Emil fick ingen fisk, sad face

Nej, nu måste jag vända tillbaka dygnet och lägga mig och försöka sova. Gonatt!

//Jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0