We belong to the music

Fiskpinnar med makaroner. Det är vad som åts idag i huset, and ill tell you, det var efterlängtat. Iaf från Emils sida (och alla andra killars?).

Hur som, vi har trötta ben, i två dagar har vi varit på stan och kollat in julrean och fyndat! Men nu får det räcka, annars kommer ja göra slut med mina pengar strax innan piercingen den andra januari (!!), o det vill vi ju inte! Vore ju lite taskigt när man gått och taggat.

Vad har annars hänt?
öhh, det har vart jul! Fick många fina julisar, sköna mjukiskläder från jonte o morsan, miss sixty tröja av emil, pengar av mormor o morfar, finfint hittills!
Vi va o såg avatar, lite seg men den va ändå snyggt gjord! Sen har vi solat, lagad tonvis med mat (känns de som). Och blivit bitna i fötterna av katterna som bor här. Herregud, kusinerna har verkligen lärt dem hur man jävlas.

Neh, nu ska jag försöka få ner Emil till köket med mig, är hungrig!

(saknar min flicka!)


/jenne

Kommentarer
Postat av: Bergau

Jag har också sådana Snobben lakan! High Five!

2010-01-03 @ 21:34:05
Postat av: Jenne

Haha, världen är liten! ;D

2010-01-03 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0