Kvar i nåt jag lämnat

Precis som nedanstående inlägg från Jennifer antyder, så var gårdagen ganska händelserik. Varför gå lugnt ut första dagen på veckan? Nej, måndagen skulle envist bjuda på en resa genom hela känslobarometern.

Vi hann vara oroliga och sedan lättade över Jennifers telefonäventyr (de där c902 ska man inte lita på, har Sofia bittert fått erfara), glada och nöjda över resultatet på mediekommunikationsarbetet, nervösa inför spanskaprovet (talar för mig själv alltså), peppade inför Winnerbäck på hovet, lyriska väl där och rätt trötta när det var slut. Tack vare vädret kunde vi frysa lite också. Bra jobbat!

Väl i globen igår var jag inne på mitt sjunde Phone House (FÅNHUS). Den fick lämnas in en fjärde gång men vänta bara. Nästa gång jag får tillbaka den ska c902 reklameras. Jag vet att den inte kommer fungera nästa gång heller, för hur trevliga ni än är kan inte sympatin i er röst hjälpa en sårad nalle. Så det så.

Längtar till Cosmonova på lovet. Jag och Jennifer har bestämt gå farligt ut och se två filmer! Sweet.


Kommentarer
Postat av: Jenne

GAHA, cosmonova, here we come!

O hata mobiler. antingen försvinner dom så man blir orolig eller läggs in på fånhuset :( 3310 is the mobile itself

2009-12-16 @ 18:41:10
Postat av: Nattis

fan hurru de låter vågat sofia. TVÅ FILMER PÅ COSMONOVA

2009-12-22 @ 01:22:36
URL: http://ernstbitch.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0