I've been kissed by a rose

Ah, nu sitter jag här, homecoming ( höhö ) från skolan. Emil är påväg, sakta, men säkert! Han ska förhoppningsvis hinna hjälpa mig med skitmatten om han kan ta en paus från tibia och sina egna läxor. Fy för skolan.

Idag fick jag veta att jag fick mvg på naturkunskapen! Chockerande, men sant! Jag som trodde jag skrivit g+. Jag fortsätter förvåna mig själv...

Igår fotade jag lite på förmiddag när jag kom hem, och kom ÄNTLIGEN på hur man ändrade självutlösartiden. Den var inställd från början på fem sekunder och jag har inte hittat hur man ändrar den. Men nu så! Glad blev jag, dock vet jag inte om bilderna blev sådär superbra. Men men, det kommer resultat senare i veckan när jag har tid att leka med dem.

(provsmak, eller vad man nu ska kalla det)



Jag och gela pratade om att ta en tur till ikea och köpa presenter, vi sa inget datum så jag tänkte kolla med henne om det gick bra i helgen. Hm, nån som ska med elllleeeeerr?

Här har ni en låt jag inte kan sluta spela...

Ne-yo sjunger ju galet bra, dock kan jag ju inte sluta stirra fånigt på hans läppar, typ släkt med victoria silvstedt?  Och fifty e ascool som vanligt!

 

/jenne


Kommentarer
Postat av: Maaaalin!

Jag ska tvinga med Niklas dit igen... Bil ju :O

2009-12-02 @ 17:06:58
Postat av: Maaalin!

alltså till Ikea... För er som inte förstår... ah... :o

2009-12-02 @ 17:07:54
Postat av: Jenne

Hahah , ja bah ; öhhhhh ?

:D

2009-12-02 @ 22:42:34
Postat av: seb

tibia... /nuff said

2009-12-03 @ 20:27:15
Postat av: Jenne

:)

2009-12-04 @ 17:27:22
Postat av: Nattis

Vilka fina hlasband och grejer du har!!:)

2009-12-04 @ 22:44:01
URL: http://navol.blogg.se/
Postat av: Jenne

Tack, tack ! :)

2009-12-04 @ 23:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0