How darkly the dark hand met his end


Jobb idag mina vänner.
Och jobb igår, däremellan har jag hunnit med att vara i skolan en sväng. Samt spankulerade jag och Jennifer på stadens regniga gator igår, det var inte nådigt. Regnet alltså.

Jag har med andra ord hängt ganska mycket runt centralen dessa dagar. Det är en plats där folk är benägna att bete sig mycket socialt okonstuerat. Ska vi ta och lägga in lite socialt beteende på schemat? För att sprida lite smidiga manér, tänkte jag. Slippa folk till vänster i rulltrappan, hallelujah!

Borde skriva klart psykologigrejen om ångest. Ångestframkallande, har jag kommit fram till. Det kan jag ju alltid nämna som en liten bonus; "detta fenomen är självupplevt i och med detta arbete"

// Sofia

Kommentarer
Postat av: Jenne

Såfia, tänkte på dig när ja va på tcentralen i fredags kväll, SHIET va ja dampa på alla dumma 1,turister (!), 2, lumparsnubbar som springer runt me väskor stora som feta apungar (cpungar, höhöh) på ryggen samt alla dessa allmänt borta människor som bah ; va vadå vart är jag? låt oss radera dom och se vilken fridfull plats centralen skulle bli!

2009-12-12 @ 18:55:27
Postat av: Sofia

HAHAHAHHA där ramade du in centralenmentaliteten på pricken! denna plats skulle inte vara någonting utan lumpare, turistare, barnvagnar och löst folk som inte hittar. förstår du min frustration över dessa i kombination med plusmenyer och happy meal?

Men ack, en bättre plats vore det ju utan dessa förvirrade själar.

2009-12-12 @ 20:15:35
Postat av: Jenne

ja tror ändå att de är cheeseburgarna som räddar dina dagar! :D

2009-12-13 @ 15:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0