:)

Fundering 1:
Kollar på klockan 23:58
Kollar på klockan 23:59

"YES jag ska tima 00.00 and make a wish"
Ser på klockan 00:01.


AAHRÅ. känns bra att jag lyckas med de saker jag tar mig för.

Eftersom jag har en underbar nasal och hes stämma och attjoar utan att behöva kika på solen har jag obehindrat legat på soffan idag. Ätit, sovit, sms:at, tydit drömmar med Jennifer (va fan, tydit (?!)), ätit, sovit, sett crappy filmer and you get the drill. KUL det är att vara SJUK JA. En stund mellan ovanstående aktiviteter tog jag mig tid att betrakta kontot med. Såg att det trillar in lön imorgon.
.
Det är ju bra. Om jag inte skulle köpt alla julklappar vore det ju kalasers. Men nu har jag ju det. Så.CRED. Det var väl typ det jag ville få fram. Att julklapparna är köpta i tid, alltså.


 



Det här med att vara sjuk suger all inspiration ifrån mig. Läskigt.

// Sofia

Kommentarer
Postat av: Jenne

lite skoj de där me drömtydning :D en av offren i mina drömmer (guess who... ) ringde nyss på min nalle ( som man sa förut när mobilerna precis kommit ut )

2009-12-26 @ 23:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0