Dance, dance, dance

Idag har jag flyttat in hos mina kusiner i älta. KÄNNS BRA, feelin good, danke schön. De är narre helt enkelt!
Kommer bo här i tre veckor fram över, o kommer va så jäkla skönt, skoja inte!



(Dessa björnar kommer till arvika!)

Så här är läget;
Imorgon får jag träffa Emil, yeey
Om två dagar slutar jag skolan
Om fem dagar ska jag och julia beställa tid till piercing!
Om sju dagar är det julafton..!

We like. Narre.
Nu kom den bruna katten upp, jag tror den gillar mig trots allt! Nu ska jag försöka att inte sparka till den i ansiktet när den ligger i fotändan av sängen som jag gjorde på Emils katt. Den gick och kastade hatblickar på mig resten av dagen! :o

Snart simpsonsfilmen, måste göra mig iordning först!

/jenne

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är bara snöstorm som inte är så narre!

2009-12-17 @ 19:06:30
Postat av: Jenne

Mycket sant, min käre vän

2009-12-21 @ 15:36:57
Postat av: Camilla

Vart ska du pierca dig ? :)

2009-12-28 @ 00:51:54
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Jenne

Naveln! :D

2009-12-29 @ 00:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0