You could be a sweet dream or a beautiful nightmare

Nu ska jag vara fullt ärlig med er! (Nu låter det som jag aldrig är ärlig, men det är jag. Jag var bara tvungen att öppna det så för jag kom inte på något annat sätt.)
Jag har mina orsaker till varför jag varit så seg på att blogga;

*trumvirvel* NUMMER 1; Jag har haft annat för mig än att nörda framför datorn! Jag har inte ägnat varken msn, bdb eller face särskilt mycket av min dyrbara tid under sommarlovet. Annat har gjorts, så som träffa vänner och vara utomhus i det fina (?) vädret. Me like!
NUMMER 2; Min skärm har varit helt fucked up sen några dagar tillbaka, har inte kunnat sätta på den utan att den stängs av sekunden efter*damp*, men jonathan har nu åtgärdat problemet.
NUMMER 3; det suger o skriva när man inte får någon respons! Så det så, en liten kommentar skulle vara fint så man vet att någon verkligen läser all smörja vi ägnar fem-tio minuter åt att kladda ner här på bloggen.
Jag begär inte att det är något fyndigt, eller något som ger fred på jorden. Bara nåt skit som matchar det vi skrivit.

(o en liten låt så ni inte nu blir helt deppiga och går och skär er)



Sådärja. Nu har jag sagt mitt om den saken.
Nu till en annan, kom rätt nyss hem från skolan&stan&tandläkarn. Ja, tandläkarn. Han satte in två ringar mellan mina tänder långt bak i munnen, det var inte så skönt o allt annat än snyggt. Som tur är syns de inte, och de ska ut om en vecka o bytas ut mot tandställningen. Piss. Men hellre nu än senare! Piss igen.

Jag, det närmaste två åren (en bild så ni kan börja vänja er! )

Idag har jag varit i storstan efter skolan (bara kort upprop, JAG FICK UNDERSKÅP*sadface*) och shoppade lite, fastän jag inte borde. Det blev ett par skor/stövlar, välj va du föredrar och säga, en klänning och lite block o en almanacka. Nöjd, men dyrt blir det att vara så påsrik.

Den här hårbollen, Molly, Julia och jag var o badade en dag i tyresö!

Nu ser det ut som juvliah plågar sin hund och försöker dränka den, men så är INTE fallet. Den var varm o behövde bada  ;D

Neh, nu ska jag gå o försöka knåpa ihop något att käka, jag är hungrig för sjutton!

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sofia

jennifer vad är påsrik? :)

2009-08-19 @ 18:27:12
Postat av: Anonym

Du vet, när man kommer hem och har påsar, dock inga pengar!

2009-08-19 @ 18:42:58
Postat av: Anonym

Ang dina nya grillz... du är i alla fall inte den enda i klassen som fått det trevliga beskedet att tandställningen kommer vara med på studenten ;)

2009-08-22 @ 14:08:05
Postat av: Susanna

(glömde skriva namn på min kommentar)

2009-08-22 @ 14:09:03
Postat av: Anonym

jahaja , så din stannar oxå ? ;D e väl sådär lagom nöjd över det. Men man får väl göra det bästa av situationen o hålla munnen stängd på alla studentbilder ;>

2009-08-24 @ 22:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0