You are the whisper in my ear

Den där Holmqvisten är minsann segare än tuggummi märker jag. Ensam jag känner mig här ju.
Men mennnnnnnnn. Jag håller som bäst på att ta vara på sista dagen på sista sommarlovet (ett deprimerande faktum x10) genom att i sakta mak förflytta mig mellan kök, soffa, sovrum och inte göra ett skit hihi. BecauseImWorthIt.

Igår då. Jag och Nathalie drog till Fredsgatan12  för att göra stan en sista gång såhär innan höstterminen drar igång. Råcoola var vi, träffade på några tyska turistkillar som bodde i Stureby (the place to be som turist eller? JA, Sturebyskolan för fan!) och lite annat folk.

Sitter och betraktar vårat schema för hösten nu. Fint. Tror jag kommer trivas som fina fisken med dedär tisdagarna och fredagarna. Undrar dock om de har tänkt sig någon bantingskur för Sm3a då vi inte har lunchrast alls på onsdagar 8.00-12.45. Jag behöver ju mat.





// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0