My agenda is so tight I'm tired

Jag vette fasiken om det där med plötsligt försvinnande röster har någon smittosam effekt, däremot vet jag att jag låter som Jennepenne (min nyutnämnda flickvän, checka inlägget från igår) gjorde i fredags kväll innan hennes fina stämma förvandlades till ett målbrottsväsande. Om ens det.

Där fick jag väl för att jag smågarvade lite åt henne i lördags när jag mötte upp henne på kvällen. Vadårå. Det lät ju så stolligt.
Nu är jag själv där nästan. Nedrans också.

Helgen kan vi ändå samanfatta som kul, lyckad, hetsig, musikorgasmisk (är det ett ord? Fröydis?), dansant, mysig och jobb(ig) i JUST den ordningen från Popaganda i fredags till jobbet igår. Där har ni det! More pictures is to come tror jag, den biten var vi ganska duktiga på får jag påstå.

 Har tillomed lite filmer någonstans vill jag dra mig till minnes.



Telepathe - Devil's trident

HEJ HOPP! // Sofia


Kommentarer
Postat av: Jenne

MHM, karma säger jag dig bara!

2009-08-31 @ 20:51:01
Postat av: Sofia

uuuuhhh jag kanske ska bli religiös!

2009-09-01 @ 17:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0