minns att ingen ville åka hem

I helgen besökte jag Sveriges fiskluktande baksida för att låta lite sådär Stockholmsnonchalant som bara en inföding i huvudstaden kan göra när vi pratar Göteborg. 
Jag och Frida tog tåget ner 9.07 lördag morgon (mer pigg än en gris i England var jag) och redan första dagen kunde vi konstatera att
a) Göteborgarna stänger av sina liv efter kl.17 för då stängde allt vi ville göra
b) Göteborgare går nog inte på toa och 
c) Inte äter dom heller. I alla fall inte vanlig hederlig ICA-mat som man lagar
däremot fanns det gott om donken. Lika mycket Donken som det finns H&M runt Centralen så hajar ni drillen.  Men det var fint ändå. 

Vi såg madonna the mad donna också vilket liksom var the main for the trip.
Gårdagskvällen stavades utekväll med Nathalie. Det var kulkulkul jag älskar att dansa och jag älskar sommarkvällar och nätterna som följer dem det finns nästan inget härligare. Vi började hos Anna på Taco Bar som fixade drinkar till oss, sedan  drog vi till F12. Träffade både Sara M och Emma Raask den kvällen här snackar vi long time no seen :) 
 Det var så mycket som hände ska ni veta. 

 Har semester denna vecka också YEY gillar att det regnar idag då. Någon gång men inte nu kan ni få se fina bilder också för NU har jag en kamera med batteri igen ju, woopwoop! 


 // Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0