Jag har sett solen gå upp, jag går och lägger mig

Här sitter jag och hittar så grymt mycket bra musik, skulle vilja lägga in allt på bloggen och bara låta er njuta, men då skulle ni väl tröttna på mig. AJA!
Här kommer dock nåt som har med musik och göra, jag och min flickvän (hon är en flicka, och hon är min vän, så haka inte upp er på ordet) var på popaganda! Det var super, heltaggade var vi trots regn och trängsel! Men vi tar det i bilder istället tycker jag. Det här är då från i fredags ~

Första glädjetjutet blev när vi såg detta efterlängtade matstånd : LANGOS!

Här smugglade vi in ett äpple och nessesärer fulla med grejen som kan skada artisterna om vi skulle få lust att kasta dem på dem. Tex mascaror o annat man inte får ha med egentligen

Parken ~ "låt mig följa dig ner"

Johnossi

Efterlängtade langos - arvika flashbacks

Sen blev vi lite frusna och tog oss till skrapan och fikade mitt i allt

Lykke li ~ "let it fall, let it fall"

Nån random snubbe kom fram under denna spelning;

Snubben- Var du på hultsfred?

Jag- Nej, men arvika!

Snubben- Jaha, det är där jag känner igen dig ifrån! Du känner inte igen mig eller?

Jag- *skeptisk* neeh ..

Snubben- Nej, men det är inte så konstig. Du var rätt full..!

Sen var vi varma efter allt dansande och tog oss till skanstull och in på random krog och köpte varsinn öl

"hur ful den än blev så ska den upp"-bilden

Under sofias regnjacka, inget stoppades oss till att stanna och se MGMT!

Sen bar det av mot debaser, för att se telepathe som för övrigt var GRYMMA!

ps, jag såg ut som batman när jag sprang med sjalen efter mig ds,

Dyngsura och grymt taggade var vi när vi kom in

Och sen avslutades kvällen där någon gång vid ett tiden. Jennifer var då sjukt trött eftersom hon vart uppe sedan sex samma morgon. Och rösten försvann dagen efter, och när jag säger försvann så menar jag det bokstavligt talat. Jag fick gå runt och viska och vilket jonathan fann väldigt underhållande..

Men det stoppade oss inte från att dra till debaser senare på lördagskvällen, där lifelike spelade. Vi hade även sällskap av Emil, Adde och Axel. Bilder från det kommer imorgon när jag fått tillbaka min kamera som övernattade i sofias väska!

Nog om detta, käka cloetta

/ Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0