I've got love for you if you were born in the 80's

Jahapp. Idag var det snurrigt i den här hjärnbanken ska ni veta. Ställer klockan TIDIGT för jag börjar jobba 10. 
Trodde jag, kommer dit och ser att jag inte ska vara där förrän 14. kul. KUL. Jag som var så härskans trött när klockan ringde (det var inte ens sabrina tonårshäxan på teve, jennifer).

Igår myste jag och jennifer på skinnarviksberget och pratade ikapp med solnedgången det skulle kunna vara filmiskt romantiskt. Fast ingen filmade ju. Så det gick inte.

Idag kom min laddare till systemkameran hem (!!) som jag beställde igår. Snabba ryck kallas det.
Jag tänkte liksom att min gamla skulle komma fram igen av sig själv för jag hittade den inte när jag letade. Så jag har väntat några månader men nä. Ingen laddare kröp fram minsann. 

Så jag köpte en ny.

Nu kan jag ta bilder igen! Weihey. (Gela och Emelie om ni läser det här så ska vi ha middag SNART! Okej? :) Vi får inte vara lika sena som förra året )


Kommentarer
Postat av: emelie

ja, de måste vi!:) när kan ni? när e ni hemma nu resten av lovet? <3

2009-08-06 @ 22:49:58
Postat av: Jenne

Ja e hemma hela tin nu, tisdag kan ja inte o såfia kommer hem måndag kväll. Vi kom fram till att onsdag va en bra dag ? :)

2009-08-08 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0