I know you never needed anyone

Vi väntar alla med spänning på att Jenne the penne the venne ska uppenbara sig i bloggen igen inte sant? Igårkväll tjatade jag.
Det var hos Malin. Det var roligt. Hos Malin, alltså. Och grattis i efterskott!
Har ett svagt minne av att Emil skulle kommentera här om jag skrev det där om att Jennifer har ett enstjärnigt hotell som hon tar betalt för att han ska få sova i. Detta rykte skapade utomordentlig upprördhet, sanningshalten var väl antagligen lägre än alkoholhalten i saft. Men ändå.
Sådärja, nu väntar jag på intrillande avstamp i kommentarsfältet!

Snart på onsdag faktiskt börjar skolan igen också, jag är så glad så glad happy face as can be. Rutiner, väckarklockor, matte C (!!) ingen textkommunikaton B, schemalagda dagar och allt går på repeat utan stoppknap. Eller rewind, forward. KUUUL.

Känn hur ironin vibrerar i ådrorna på er. Särskilt det där om textkommunikationen (jag tjatar och tjatar men snyyyyyft.)

Hoppas på att Jennifer langar bilder med. Sa det med. Vi var ju så coola igår.



Kommentarer
Postat av: Fredrik

ÅÅH; SKOLAN!!! WOWOWOWOWOWO!!!!

2009-08-16 @ 22:19:18
Postat av: Såfia

Bra Fredrik! haha!

2009-08-16 @ 23:29:38
Postat av: Jenne

SÅFIA, bilderna va grymt snygga vill ja meddela, och de kommer uppenbara sig på face imorgon eller dagen efter det. Precis som jag på bloggen!



Och btw, så e mitt hem ett femstjärnigt hotell med plus & en tax i kanten! Med andra så klagade han helt i onödan o han befann sig i ett mycket rubbat tillstånd när han påstod något annat.... ! :)

2009-08-17 @ 00:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0