Don't want to hurt you, try not to fuck with your feelings

Åhå, the sounds o maja vet PRECIS hur man får mig på bra humör.



Japp, här sitter jag med någon slags stålgrej i munnen som ska kallas "tandställning". Jag har haft den i cirka en timme o tio minuter och jag längtar redan till dagen jag kan säga; idag ska ja ta bort den här skiten!
Min tandläkare va en gubbe från nåt land med mycket sol. Men inte ska jag mobba honom för det, däremot var det lite kul att hans mage kurra medans han satte in tandställningen. Det var en ny strategi till att tänka på annat medans han gräver i munnen på en o den funkade utmärkt!

Förövrigt har min dator börjat krångla satan, skärmen envisas fortfarande med att inte fungera så jag måste trycka cirka trettio gånger på knappen för att den ska fatta att jag vill sätta igång den.
Men min söta pojke emil har klurat lite på problemet o nu messa han nyss o sa att han omformaterat en av datorena de har, och sen ska den konkas hit! Underbar eller vadå?

I helgen ska (som sagt) jag och min söta vän Sofia på popaganda och det är sjukt vad peppade vi är! Planerat kläder har vi gjort o lagt upp planer för de närmsta fem dagarna! Upptagna flickor, javisst!

Nu tänkte jag gå och se om man får någon mat på det här stället.. !

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: O&L

The Sounds är så coola. Hoppas att det inte gör allt för ont med din nya tandställning. Det lönar sig iallafall i slutet när man har fin fina tänder :)

2009-08-26 @ 17:44:51
URL: http://grodprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0