Crazy like a fooooool

Jag vidmakthåller den goda vanan (?) att vara er ständigt aktualiserande favoritbloggare. Vad annars kallar man ett tvådagarsflöde med allt vad den goda världen Sofia har att erbjuda? Däremot slår Jennifer tillome mina bicepsmuskler i klenhet på bloggfronten och då fan är det illa eller vad säger ni? Mina muskler intygar åtminstone.

Annars då? Jobb från 5.30-14 då känner man sig duktig ska ni veta. På min rast klockan 9 ringde jag  tele2 för att fråga vad som är problemet med min nummerflytt. Making long story short så ska jag flytta mitt gamla nr till nytt abonnemang, ingen big deal (det är så vi säger det på donken). Men tydligen då det tagit 2 ½ månad MEN IDAG fick jag mitt hallelujah moment och är fri från 3 (hej sheap!). 
Firade med bagel ensam i personalrummet med tv som inte funkade. Wiiiiiiiiey.

WELL WELL. Hungrig är jag också. vad är grejen med denna ständigt ekande matkrävande mage? Helvete då.

Later! // Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0