'cause I got you babe

Ahrå, jag är nu mätt på glas och inte alls sugen på chipsen jag ställt fram för att käka på. Men det kommer väl, om jag inte somnar. Hmm.

De senaste dagarna har vart rätt foto-lösa, så bdb är dåligt uppdaterat precis som denna blogg (av mig), men imorgon flyttar jag hemåt igen så då blir de ändring på denna dåliga vana.
Dock kan jag berätta att de senaste a fem dagarna har tillbringats med mitt snyggo till pojkvän och en massa bad i flaten har det blivit, samt filmhyrningar och sjukdomar. Det är nog en rätt bra sammanfattning!

Kom nyss hem från en tripp till stan. Skulle lämna tillbaka filmen the wrestler (som för övrigt ja inte var så impad av) på filmkedjan vid mariatorget, o i samma vända passade jag på att möta upp sofia. Vi tog en tur och fotade, men fastnade till slut på skinnarviksberget och satt och prata dära. Vid halv elva tiden drog vi oss till donken, där vi av en slump träffade på min bror och hans vänner. Himla knasigt när det blir sådära... De hade iaf vart på grönan.

Nu började Mika - Lollipop på mtv, måste byta kanal...

//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0