Backstreet's back, ALLRIGHT

Ni ska bara veta vad KUL jag har nu. 90-talsmusik är det som gäller och jag knåpar ihop en spellista på spotify med endast det bästa som tidseran har att erbjuda. Är mäkta stolt. HAHA! Kul var ordet. 

Jobbade idag med. Försov mig lite sådär inom parentes (sinnet har fått nog av att gå upp 04:45 tror jag och stänger av alarmet utan mitt medvetandes godkännande) men att vakna och vara på jobbet 25 minuter senare kallar jag ändå speedat så det förslår. Sen slutade jag och skulle åka hem.
Trodde jag men det tyckte inte busschauffören. Han körde förbi Henriksdal sådär utanvidare och släppte inte av mig förrän vid Nacka trafikplats mitt ute på motorvägen.Jag hade ändå plingat sådetså.

Jo jag tackar, jag som var hungrig och ville hem men NÄ. Lackar bäver. Grr.

Men nu. Nu är jag hemma och ska fortsätta lyssna på Larger Than Life och andra smashiga hits. HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0